Potřebujete poradit?

Poslat zprávu

Máte dotaz či připomínku? Napište nám.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
  • Odpovíme vám ještě dnes, nejpozději však následující pracovní den.

POV DIRECT pojišťovna

Historie relativně mladé pojišťovny DIRECT sahá do roku 2007. Její první působení v podobě ryze “online” pojišťovny však bylo ukončeno po pěti letech v roce 2012. V roce 2014 ji koupila skupina VIGO Investments, která ve stejném koupila pojišťovnu Triglav, a spojila je do jedné pojišťovny pod názvem DIRECT pojišťovna. Již známé jméno nové společnosti značně usnadnilo nástup na pojistný trh.

Co je povinné ručení 

V nabídce nové pojišťovny DIRECT najdeme standardní pojistné produkty od pojištění vozidel, přes pojištění majetku a odpovědnosti, až po cestovní pojištění. Nechybí pojištění pro podnikatele a firmy. Jedním ze stěžejních produktů je pojištění vozidel, zejména pak zákonné pojištění vozidla odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla, které je známé jako povinné ručení.

Toto pojištění kryje škody, které vlastník vozidla způsobí na majetku, zdraví či životě jiných účastníků silničního provozu. Může jít na příklad o chybu při parkování, kdy poškodí vedle zaparkovaný vůz, nebo dopravní nehodě, při níž může dojít i ke zranění či dokonce úmrtí. Vlastník vozidla je za tyto škody zodpovědný. Škoda však nejde z jeho “kapsy”, ale hradí ji pojišťovna, u níž má sjednané povinné ručení.

Povinné ručení od DIRECT pojišťovny

Na základě příslušné licence pojišťovna DIRECT smí nabízet povinné ručení, které musí splňovat zákonem dané parametry. Kromě základního rozsahu pojištění to je minimální výše pojistného limitu, který činí 35 milionů korun pro škody na majetku a 35 milionů korun pro škody na zdraví a životě.  Pojišťovna DIRECT nabízí minimální pojistné krytí 50 milionů korun pro oba případy. Nejvyšší varianta pak poskytuje limit až do výše 250 milionů korun.

V rámci POV dále DIRECT nabízí asistenční služby, které zahrnují například příjezd mechanika a opravu vozidla na místě nehody či poruchy, není-li možná oprava nebo je auto nepojízdné pak odtah do nejbližšího servisu, vyproštění vozidla, pomoc v případě došlého paliva či natankování špatného paliva a další služby. Základní asistenci je možné za poplatek rozšířit o další služby či vyšší limity. Hodí se také služba v podobě právní pomoci, kdy zákazníkům právníci od DIRECT poradí, jak postupovat v případě zavinění nehody či naopak.